torsdag, desember 30, 2010

Oppskriftsbok

Min datter har flyttet for seg selv nå i des, og i den forbindelse fikk jeg lyst til å lage en oppskriftsbok til henne. Det ble noen oppskrifter nå, så går det ann og putte på mer om en ønsker det. Her har jeg funnet kaker som ikke inneholder nøtter, da min datter ikke tåler det. Hun ble kjempeglad for den:)
Vær forbrett på mange bilder i dette innlegget.




 Oppskriften og fremgangsmåten har jeg lagt inni "posen" Har gjort det samme på alle sammen.








4 kommentarer:

LisaM sa...

Heldige Pia!!! Den ble kjempe fin!!!:)))

Pinklady 68 sa...

En kjempe flott oppskriftsbok!!
Godt nytt år:-) Klem Laila.

Lill Anita sa...

Så flott en oppskriftbok..
Ja du har virkelig vært aktiv siden sist jeg har vært innom her.
Utrolig mye flott:)
Klem Lill Anita

Hanne sa...

Så fin oppskriftsbok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...