lørdag, januar 10, 2015

Topp 10 2014

Endelig kommer min topp 10 liste også.
Ble ikke mange prosjekter i 2014.
Slik blir det noen ganger, når kroppen streiker.
Men her er da min topp 10 liste for 2014

Mer info HER

Mer info HER

 Mer info HER

Mer info HER

Mer info HER

Mer info HER

Mer info HER

Mer info HER

Mer info HER

 Mer info HER
Jeg deltar i denne utfordringen:
Scrappelyst # Topp 10

 Vil takke alle dere som har vært innom bloggen min, og lagt igjen hyggelige tilbakemeldinger.
Alltid hyggelig å lese de koselige tilbakemeldingene, dere legge igjen hos meg.
  Takke dere også for all den inspirasjonen dere gir meg, 
når jeg er på bloggerunder.

5 kommentarer:

Hege sa...

Flott TOPP 10 liste.
Takk for at du deler hos Scrappelyst.

Bente Årstad sa...

Så flott 10 på topp liste for 2014 og gleder meg til å følge deg i året som kommer.
Håper du er bedre i helsa dette året,
klem bente:)

Gunn sa...

Det var mye fint i Topp 10 lista di Karin :) Ikke alltid man får til alt man ønsker, men desto mer setter man pris på de øyeblikkene man får :)
Takk for alle hyggelige kommentarer :)
Klem

Wenche sa...

Så mange flotte prosjekter samlet på en og samme plass. Takk for at du deler lista di hos Scrappelyst.

Katrine E. Bråten sa...

Lekre prosjekter fra året som har gått! Tusen takk for at du deler listen din med Scrappelyst :)

Katrine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...