søndag, februar 07, 2016

Bursdags-veske

I dag har jeg en veske å vise dere
Laget denne vesken på bestilling, til en artist.
Har blitt fortalt at vesken hadde vakt stor oppsikt,
på gavebordet. Flere hadde kommet og suprt om 
hvem som hadde laget denne, for noe slikt hadde de ikke sett før.
Gøy å få slike tilbakemeldinger, og serlig når en ikke var
fornøyd med ressultatet selv.






Deltar i disse utfordringene:
KreativScrapping # 2 - Glede (26.02.16)
Nordsalten # 132 - Hurra for deg (14.02.16)

9 kommentarer:

BenteS sa...

Disse veskene dine er bare helt nydelige, Karin!
Skjønner godt de vekker oppsikt!
Denne kan du da også være fornøyd med :)) Flott veske!

Pinklady 68 sa...

Kjempefin veske! Gøy med positive tilbakemeldinger:-) Fine dies du har brukt...perfekt til en artist med noteter/gitar:-)

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

nergele's puslerier sa...

Denne var super fin.Godt jobbet-Karin..

Tusen takk for hyggelig kommentar..

God fastelavenssøndag til deg også,dog her har det ikke vært noe boller i dag,men det blir rullekake med krem i morgen...

Klem fra Hilde Johanne

Bente Årstad sa...

Aldeles lekkerdennevesken,forstår godt folk blei mponert, tenkte jeg også skulle prøve meg på en slik:)
Ha en fine kveld,klem Bente:)

gosti sa...

Wow, for et herlig kreativt prosjekt!
Takk for at deltar hos oss i Kreativ Scrapping:-)
Hilsen fra DT Sigrid

Unni A sa...

Wow så flott veske! Ikke rart den vekte oppsikt i selskapet! Alltid moro med sånne tilbakemeldinger :)
klem Unni

Connie sa...

Nydelig veske Karin :)
Sånn vil jeg også prøve meg på.
Har du en mal du vil dele?
Ønsker deg en fin ny uke.Klem Connie

Gunn sa...

Nydelig veske, moro å få slike tilbakemeldinger :)
Varmer et kreativt hjerte det.
Klem

Lill Anita sa...

Så flotte vesker du har laget .
Tenkte jeg også skulle prøve meg på en slik.
Ha en fin dag :)
Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...