lørdag, juni 17, 2017

Sommerlig tags

Min kusine og hennes tvillinger kom på besøk, når jeg var hos min mor
Jeg hadde kjøpt drikkeflasker til de, som de kan ha frukt eller isbiter i.
Laget en tag og hang på utsiden av pakkene, så jeg skulle se hvem som skulle ha hvem;)
Har embosset "god sommer" og bokstavene bakpå



Deltar i disse utfordringene:
Kaboks # 14 - Vi feirer sommeren (30.06)
KortOMania # 178 - Bruk av forskjellige ting (30.06)
Nor!Design # Juni - Summer (31.06)
Nordsalten #158 - Embossing (30.06)

8 kommentarer:

BenteS sa...

Flotte tags, fint motiv du har brukt :))
God helg til deg!

Pinklady 68 sa...

Sommerlige og søte små tags:-)

God sommer til deg og dine!
Klem Laila.

Bente Årstad sa...

Så søte og sommerlige tags:)

Lill Anita sa...

Så sommerlige tag med flotte farger og detaljer :)
Klem :)

Anita Lise sa...

Så stilige tags du har laget :) Takk for at du er med på utfordringen vår hos Nordsalten hobbyklubb.
Klem Anita

Jeanett sa...

Utrolig dekorative tags du har laget :)
Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Nordsalten hobbyklubb.
DT-Jeanett.

henriettesskaperglede@blogspot.com sa...

så søte tags du har laget:)

Kreativelena sa...

Herlige tags, og herlig den pergamentrullen bak bokstavene, den gjorde seg veldig.
Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...