onsdag, september 27, 2017

3 esker på rad

Så har jeg laget meg en ny mal igjen.
Har egentlig ikke tid til det, men når det dukker noe opp i hodet, så er det bare å sette igang.
Bordene foran og på endene av lokket, og slrivefeltet under lokket,
har jeg kuttet ut med min crikutt maskin
Har brukt kasetten Ultimate Creative Series Sampler nr 3 og nr 5
Slik ble ressultatet mitt







Deltar i disse utfordringene:
Papirdesign # September - Minst to farger (30.10)
Jeg har valgt rosa, grå og sølv
Scrappegarasjen # 38 - Bling (10.10)
Scrappelyst # September - Striper (30.10)

7 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så lekker eske, nydelige farger:)

Hege sa...

Nydelig eske.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

BenteS sa...

Nydelig eske!
Herlige farger du har valgt 😍

Renate sa...

Så lekker den er! Gøy med flere rom inni :)
Takk for at du deltar hos Papirdesign.
DT- Renate

Kristin Langnes sa...

Så Utrolig lekker boks og for en jobb du har lagt ned i denne!

Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

Katrine E. Bråten sa...

Så lekker og forseggjort boks!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

Scrappegarasjen sa...

Så flott!
Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring.
www.scrappegarasjen.no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...