onsdag, januar 03, 2018

Topp 10. 2017

Det har blitt en tradisjon at jeg legger ut en topp 10, liste for året som har gått.
Det har vært et år med flere større prosjekter, og nye maler har blitt til:)
Har plukket ut 10 kreasjoner som kommer i tilfeldig rekkefølge.
Her kommer min liste med topp 10 for 2017.

To hus med lys
Mer info HER




Ryggsekker til alle nabojentene, til skole og barnehagestart
Mer info HER

En gavepose til treff
Mer info HER

Et stort sløyfekort
Mer info HER

En bestilling til ei som skulle konfirmere seg
Mer info HER

Et bursdagskort til min svigerinne
Mer info HER

Halloweenhus til nabojentene
Mer info HER

Kurver til to fine jenter vegg i vegg
Mer info HER

Det største prosjektet dette året ble 16 hus, med esker under
Mer info HER

En stor ryggsekk
Mer info HER



Til slutt vil jeg gi en stor takk til dere alle som titter innom siden min.
Det er alltid like hyggelig med deres fine ord i kommentarfeltet
Vil også takke dere for all  den inspirasjon dere gir meg, når jeg er på bloggerunde hos dere
Blir spenndende å se ha 2018 bringer av kreativitet.
Ønsker alle et kreativt og fint scrappeår 2018

1 kommentar:

BenteS sa...

Herlig å se igjen disse flotte prosjektene dine!
Du er bare så fantastisk kreativ :))
Gleder meg til å følge deg videre gjennom dette året og få masse fin inspirasjon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...